پریــــــــــل


유ــ ــ ــ✗ زلــم زیــم بــو ✗ــ ــ ــ유

تیم ملی  ایران تو جام جهانی حذف شد رفت پی کارش

   ملی پوشا (یوزپلنگان :دی) برگشتن ایران  .  .  .  .

.

.

.

.

ولی این پریل هنوز واسه تیم ملی در جام جهانی آرزوی موفقیت میکنه



نظرات شما عزیزان:

saeedeh
ساعت18:44---21 تير 1393
اصن رو مخه

احمد
ساعت20:27---16 تير 1393
دردهایم را لایک کردندو گفتند زیبا بود ...؟؟!!


نمیدانستـــم ...

مگر درد ها هم زیبا میشود ... ؟؟

هــی رفیق مجازیه من ...

نوشته هایم دست خودم نیست

دلم می نویسد

و من ، فقط نگاه میکنم ب عبور روزهایم و دغدغه های فراموش شده ام

ک شاید کمی آرام تر شوم ...


حسین
ساعت20:23---16 تير 1393
سلام
متن جالبی بود
به من هم سر بزنید
ممنون وبلاگ قشنگی دارید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 14 تير 1393برچسب:,| 22:20 |نادیا|

[-Design-]