...


유ــ ــ ــ✗ زلــم زیــم بــو ✗ــ ــ ــ유



نظرات شما عزیزان:

محمدرضا
ساعت23:47---16 تير 1393
عزیزم سلام نمیدونم این نوارچت لوکس بلاگ چرا ازبین رفته اگه میدونی کمکم کن ایمیل و دادم بای ممنون

کیمیا
ساعت20:40---16 تير 1393
وااااااای اره واقعا جالبه ها!!!!!!!!!!!!
........................................................ ........
من نه عاشق بودم

و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من

من خودم بودم و یک حس غریب

که به صد عشق و هوس می ارزید

من خودم بودم و دستی که صداقت می کاشت


حسین
ساعت20:25---16 تير 1393
آخر قصـه ی ما را همان اول لو دادن …

همان جایی که گفتن:

"یـکـی بـود،یـکـی نـبـود"


محمد
ساعت15:32---15 تير 1393
خخخخخخخخخ
واقعا همین طوره!!!!!!!!
وب قشنگی داری تبریک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 14 تير 1393برچسب:,| 22:41 |نادیا|

[-Design-]